top of page
compost-min.webp

I DIFFERENTI TIPI DI FERTILIZZAZIONE

È ESTRATTI DI FERMENTAZIONE

Retour d'expérience sur la mise en place d'outils pour la régénération des sols.

COMPOSTING TERMICU

0

 

LUMBRICULTURA

Vermicultura (vermicultura) cunsiste à alzà, in cundizioni cuntrullate di temperatura è umidità,  lombrichi (Eisenia Foetida) per trasfurmà a materia urganica . Questa attività hè generalmente associata à u vermicompostamentu .

Hè una tecnica chì trasforma è valurizeghja a materia urganica , cum'è letame o rifiuti verdi, in un fertilizante organicu di alta qualità , chì cuntene materia urganica umificata (è dunque appena lavabile), oligoelementi , nutrienti ( NPK ) è sustanzi chjamati "Biostimulanti" ,  biodisponibile è favurevule à a crescita di e piante. Pò esse praticatu à scala industriale è hè unu di i modi "ecologichi" di trattà i residui organichi.

Per inizià una splutazione di vermi, hè necessariu cumincià stimendu a quantità di rifiuti da recuperà per furnisce una superficia sufficiente (radduppiannu di a littera ogni 3 mesi secondu e cundizioni).

I vermi di a famiglia epigeale campanu à a superficia per i primi 10 centimetri. In vermicultura, hè dunque necessariu travaglià nantu à una superficia chì pò riceve i rifiuti in strati di 5 cm massimi per assunzione è micca in altezza cum'è in un compostatore convenzionale. A vermicultura hè compostu aerobicu fretu.

 

A littera hè cumposta da un mischju di materia carbonica (60 à 80%) è cibu cù un livellu di umidità è ventilazione favurèvule à u cunfortu di i vermi di terra. Li permette di manghjà si, di campà è di ripruducesi. In altre parole, offre stanza, pensione è ancu di più se affinità.

I vermi di a Terra ùn ponu campà solu da l'alimentu.  Hè necessariu rispettà un raportu carbonu / azotu (mischju marrone è verde).

TÈ COMPOST OSSIGENATU